torsdag 20. oktober 2011

Dekorasjoner i rosa/lilla

Borddekorasjoner med hvit lisianthus, brudeslør, ocean song roser og rosa alstromeria :)






Borddekorasjoner med hvit Lisianthus, lys rosa Genistra, brudeslør og Memory Lane roser.





Her er det brukt hvit Lisianthus, lilla Allium, Ocean Song roser og brudeslør. Pyntet med sommerfugl og litt lilla bast :)




I denne har jeg brukt hvit Lisianthus, Athene roser og lilla Phalaenopsis orkidè.



Her har jeg startet med å lage en konstruksjon av alluminiumstråd, vikletråd og buljongtråd i sølv. Så har jeg lagt hjerteranke (ceropegia) over og limt på phalaenopsis orkidèer. Innimellom har jeg  stukket inn diamantnåler og til slutt har jeg pyntet med buljongtråd over det hele (men bildene her ble tatt før den ble lagt på :P ) 



<3<3<3

2 kommentarer:

  1. For noen nydelige dekorasjoner. Så herlig det må være å jobbe med så mange nydelige blomster hver dag :-)

    Så flott at du vil være med på min giveaway. Vi får håpe du har trukket ett av vinnerloddene.

    Ha en fortsatt fin helg!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Tusen takk Netta :) Å ja, jeg stortrives i jobben min :)

    Så må jeg få si at du har en veldig flott og inspirerende blogg da :)



    En fortsatt god søndag til deg også :)

    Klem<3

    SvarSlett