tirsdag 27. september 2011

Nye blomsterpotter!

Hei :)

I dag fikk vi endelig englepottene som jeg har ventet på. De er så fantastisk nydelige!! <3

Har også fått tatt noen bilder av den nye orkideepotta som jeg nevnte i forrige innlegg.

Det er så gøy å få nye varer :D





 Lykt 249,- Potte 159,- Orkidè 129,-



 Potten som står fremst koster 99,- og hjerteranken som står oppi koster 199,-

 Den til venstre koster 129,- og den til høyre 99,-

<3<3<3







Stilige orkidèpotter i hvit og grå 99,-

<3<3<3








5 kommentarer:

  1. Kjæmpefine englepotta. Bestille ei høy ei med orkide:))

    SvarSlett
  2. Lykta som e avbilda ved siden av englepotta med orkide tror jeg også at JEG BARE MÅ HA:)

    SvarSlett
  3. Den er grei ja :)
    Tar med i morgen jeg :)

    Trine

    SvarSlett
  4. så koselig det var her.-) Du omgir deg med mye flott i hverdagen.:-)

    Ha en strålende helg.:-))

    hilsen fra et tåkete Oslo en stille morgenstund.:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Takk for det :))
    En fortsatt strålende helg ønskes deg også:)
    Håper tåken har lettet ;)

    Trine

    SvarSlett